15 maja 2014

Kryminał z modą w tle – Wywiad z Michałem Witkowskim - Sławomir Belina.

Tekst, który dziś proponuję wam, jako warty przeczytania pochodzi z kwietniowego numeru Harper’s Bazaar, niestety raczej już czasopisma nie kupicie, ale może któraś z was nie przeczytała, albo widział, jak gazeta leży gdzieś u koleżanki i może pożyczyć, w każdym razie warto do wydania wrócić. A konkretnie do wywiadu z Michałem Witkowskim, pisarzem autorem, m.in. „Drwala”, który postanowił zostać blogerem modowym.

Pisarz opowiada krótko o fascynacji modą, najnowszej książce i pomyśle na blog szafiarski. Tekst jest ciekawy, ponieważ obala stereotyp faceta, jaskiniowca, który nie ma z modą nic wspólnego oraz pisarza dandysa, który chodzi cały rok w tych samych spodniach i za dużej marynarce. Stereotypy, stereotypami, Witkowski na pewno będzie ciekawą postacią modowej blogosferą, plany ma wielkie, chce organizować sesje z fryzjerami, makijażystami i całą resztą fachowej ekipy, jaki jest efekt finalny? To już możecie zobaczyć na blogu Michała Witkowskiego, Fashion Patology, jako zachętę do jej odwiedzenia, zamieszczam poniżej fragment wywiadu dla HB.

Harper's Bazaar Polska
nr 04 (13) kwiecień 2014

„Dla mnie bloger modowy to też poważna sprawa! To ktoś, kto z jednej strony jest dandysem, przychodzącym na imprezy jak Oscar Wilde ze słonecznikiem w butonierce, z drugiej — komentatorem i krytykiem mody, z trzeciej Lady Gagą, przebierającą się na występy publiczne w kreacje wywołujące zamieszki. Musi być ikoną stylu, ale i zwykłym recenzentem pokazów. Powinien znać materiały i historię strojów Powinien pokazywać innym, jak być sobą poprzez ubrania. Powinien kolekcjonować stroje. Powinien być kolorowym ptakiem. Żeby innym robiło się weselej, tak to rozumiem”.




20 komentarzy:

  1. nie wiem trochę to dla mnie takie nieprawdziwe , samo sformułowanie-blogger modowy powinien- denerwuje mnie jakoś, może powinno zastąpić je słowo może

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielu blogerów się oburza na słowa musi i powinien

      Usuń
  2. czytałam i wkurzył mnie ten tekst, bo drogi autor sprowadził wszystkie blogerki do poziomu małolat, które wrzucają wpisy o swoich ubraniach z H&M do szkoły, już nie pamiętam jak to dokładnie powiedział. Byłam u niego i rewelacji nie ma, jak na tych zapowiadanych fryzjerów i oświetleniowców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też spodziewałam się innych efektów całego tego projektu, ale jak na razie wstrzymuje się od głosu i poczekam co będzie dalej

      Usuń
  3. blogowanie powinno sprawiać przyjemność a nie przymus- bloger musi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloger może, lub chce, nigdy musi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujęłaś to najlepiej jak się da

      Usuń
  5. Nice post and blog babe <3
    xoxo
    http://www.milanotime.net

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że bloger Musi wnosić jakąś wartość swoim blogiem, większość ludzi nie wie po co pisze blogi i w sieci funkcjonuje cała masa słabych stron, przez co ludzie tak słabo oceniają blogerów, a analogicznie tracą na tym dobrzy blogerzy
    Michau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne kategorie blogerów i gorsi i lepsi, gdyby nie było tych słabych nie byłoby i tych najlepszych

      Usuń
  7. O tak bloger powinien być kolorowym ptakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko od nadmiaru takich ptaków zrobiłoby się chyba za pstrokato:)

      Usuń
  8. Jakoś nie przepadam za Panem Witkowskim ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie czasopisma :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też:) A HB to nie tylko świetne sesje i newsy ze świata mody ale i fenomenalne artykuły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię Witkowskiego, czytałam wywiad i tym bardziej zdania nie zmieniłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara