27 maja 2014

High life or slow down



Odsłania brzuch czy nie? Jeszcze nawet dwa lata temu odpowiedziałbym na to pytanie stanowcze nie! Nie lubiłam pokazywać brzucha, mimo że zawsze wyglądał ok, pokazywanie takich części ciała jak brzuch, czy piersi (mowa oczywiście o zbyt dużych dekoltach, a nie chodzeniu bez bluzki) wydawało mi się faux-pas. Było to w moim przekonaniu pójście na łatwiznę, zawsze ceniłam sobie zwracanie uwagi swoim wyglądem w inny sposób.
W ciąży dopadły mnie okropne rozstępy, co prawda większość znikła, jednak i tak pluje sobie w twarz, ponieważ, kiedy mój brzuch wyglądał rewelacyjnie, nie pokazywałam go na prawo i lewo.

Dzisiaj, kiedy moje podejście do mody, kwestii ubioru itd. jest coraz bardziej otwarte, nie mam nic przeciwko pokazywaniu brzucha, a nawet spodobały mi się krótkie topy i bluzki. Oczywiście nie jest to zawsze wskazane, ale jeżeli nie obowiązuje nas żadna sytuacja, czemu by nie założyć krótkiej bluzki, zwłaszcza jeżeli jest ona naprawdę śliczna.

Jednak jeżeli odsłaniamy już brzuch, to tylko świadomie, nie ma nic gorszego, niż przykrótkie (nie krótkie a przykrótkie) topy i bluzki, które pokazują mały kawałeczek brzucha i pleców. Na szczęście jednak taki widok, mam okazję podziwiać bardzo rzadko. Krótkie topy wracają do łask, nosimy je zazwyczaj ze spódnicami z wysokim stanem, przez co pępek jest schowany, a my pokazujemy tylko wąski pasek na wysokości talii.

 Dzisiejsza stylizacja dojrzewała jakiś czas w mojej głowie, samo połączenie ubrań wydawało mi się świetne, jednak nie byłam przekonana, czy się w nim odnajdę. Jednak te obawy były zbyteczne, w takim zestawie czuje się świetnie, a zarazem jest on doskonałym przykładem na łączenie elementów sportowych z eleganckimi, dresowe spodnie, wbrew pozorom idealnie pasują do krótkiego topu z wiskozy, płaszcz dodatkowo dodaje całości szyku, a dodatki to swoisty majstersztyk. Kopertówka jest kolorowa, buty, sandałki na niedużym obcasie, idealnie pasują do sukienek a czapka, została dołożona w efekcie przebłysku. Taka mieszająca style ja :)











28 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, fajny ten top, jakbym miała taki brzuch to pewnie tez bym odsłaniała, ale nie mam i nie odsłaniam i wcale nie żałuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech żyją krótkie topy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj chcę zaprosić Cię do obejrzenia oraz polubienia mojej strony z oryginalną modą włoską. Serdecznie zapraszam :) https://www.facebook.com/TorselloGourmetFashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Ty możesz śmiało pokazywać brzuch! Żeby wszystkie kobiety po ciąży miały takie brzuchy...zobaczymy jak mój będzie wyglądał...Bardzo podobają mi się wszelkie krótkie topy noszone ze spódnicami czy szortami z wysokim stanem, ale teraz to mogę je tylko podziwiać u innych - np. u Ciebie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest idealny, wszak nie narzekam:) no to już jest w ciąży, że nie wszystko można nosić, jednak jak już maluszek przyjdzie na świat, jaka jest radość, jak powoli z powrotem zaczynasz się mieścić w swoich starych ubraniach:) sama się przekonasz:)

      Usuń
  5. Jak dla mnie bomba! super zestaw Kochana! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę miała taki brzuszek, to też na pewno będę chulać w takich topikach :) Bardzo mi się podoba takie zestawienie, póki co jednak mogę podziwiać tylko na innych :) Świetnie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzuch pokażę jak będzie fajny;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kara wymiatasz, stylówka na 6!

    OdpowiedzUsuń
  9. No widzisz, jak podejście może się zmienić? :) widziałaś, że i ja jestem fanką takich krótszy bluzeczek ;) super look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, bardzo mi się podoba:)

      Usuń
  10. Absolutely cool!!!
    Kisses doll!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. MI JAK ZAWSZE BAAAARDZO SIĘ PODOBASZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żeby tak Olu, eM tak komentował każde moje ubranie:D

      Usuń
  12. love your cap and coat! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chociaż mam płaski brzuch, nie lubię go pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez wcześniej nie lubiłam pokazywać brzucha czy dekoltu, ale ostatnio do tej pierwszej opcji coraz bardziej się przekonuję, z dekoltem jednak chyba nigdy nie będę czuła się swobodnie choć czasem się zdarza.
    Wyglądasz extra! Bardzo podoba mi się zestawienie krótkiego topu ze dresowymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo i też chyba nigdy nie przekonam się do dużych dekoltów, chociaż kto wie....

      Usuń
  15. świetny zestaw! fajna czapka:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz bosko, w Twoim przypadku, jak najbardziej pokazywać brzuch!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja czapka jes megasna :) zapraszam do mnie na nowy post http://wirginiathings.blogspot.com/2014/06/black-jumpsuit.html?m=1 zostaw slad po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki wszystkim za miłe słowa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara