29 czerwca 2014

Colorful media

Dzisiaj chcę wam przedstawić kilka pozycji wydawnictwa Colorful Media, które wydaje między innymi czasopisma do nauki języków oraz magazyn Start Up.





English Matters - magazyn do nauki języka angielskiego, przeznaczony dla wszystkich, którzy mają opanowane jego podstawy. English Matters jest pisany tylko w języku angielskim, trudniejsze wyrazy są wytłuszczone, każdy tekst zawiera słowniczek. Uważam że magazyn ten jest świetną propozycją, dla tych, którzy chcą pod szlifować swój angielski, a nawet nie mieli styczności z językiem dłuższy czas. Mi czytanie szło sprawnie, artykuły są ciekawe, napisane w przystępny sposób.





Business English - jest skierowany z kolei dla wszystkich tych, którzy używają tego języka w biznesie, słownictwo też jest w taki sposób ukierunkowane. Magazyn ten jest trochę trudniejszy i artykuły są pisane bardziej fachowym językiem, jednak dla ludzi, którzy stykają się z językiem angielskim na polu zawodowym idealny.







Start up - czyli nowe technologie, socjal media, internet i ciekawe pomysły na biznes z branży it. sięgając po tę pozycję, miałam lekkie obawy, cza będzie mnie to interesowało, jednak już czytając pierwszy artykuł, wiedziałam, że tak. Cały numer przeczytałam w kilka godzin, bogatsza o nowinki ze świata technologii. Start up polecam w zasadzie wszystkim, którzy chociaż trochę interesują się nowymi technologiami.




Wszystkie z powyższych magazynów możecie zakupić na stronie Colorful Media - Klik

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich magazyny językowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie niedawno przeglądałem ich ofertę, fajnie, że tu trafiłem, bo przynajmniej wiem, że warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam English Matters, świetne połączenie relaksu z nauką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla osób z takimi zainteresowaniami, to niezła oferta ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię english matters

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam kiedyś start uu, bo brat czyta, ale jakoś mnie nie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  7. no szkoda, mnie przekonał, :0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara