18 czerwca 2014

Like a angel?

Czasami nadchodzą takie dni, kiedy mimo starań nie znajdujemy czasu na nic, poza pracą, tak mam dziś, spędzam już chyba 14 godzinę przed komputerem. Pliki robocze pozamykane szczelnie. Nie chce patrzeć już dziś na moją pracę, mimo, że ją lubię nie. To jak przejedzenie się kinder maxi king, jest zajebiste, ale po 4 już nie możesz na nie patrzeć, co nie przeszkadza też jutro znowu się nim zajadać:)



Nawet jakbym chciała napisać wam jakąś notkę, to nie dam rady, bo mózg mi już wyparował, na dzień dzisiejszy się zużył.
Jednak mam na dysku trochę niepublikowanych zdjęć i jedną z nich uraczę wam dzisiejszy wieczór. Biała tunika od Agi Jensen, buty które tutaj po raz chyba trzeci, torebka to samo, plus miętowa beanie, którą założyłam na przekór M, tak było gorąco, tak oszalałam, ale chciałam ją w tym zestawie. Zdjęcia z przymrożonymi oczyma, ponieważ tylko w południe był na nie czas.
Miłego wieczoru, i do jutra, albo pojutrze:)









26 komentarzy:

  1. mózg wróci na swoje miejsce, :P, ja też ostatnio za dużo czasu spedzam przed komputerem i jak na złość od piatku przez weekend ma się popierdzielić pogoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, gdyby doba mogła trwać 48 godzin, albo gdyby człowiek potrzebował mniej snu, a tak to ciągle brakuje na coś czasu i sił. Ciekawa tunika, a z tymi butami bardzo fajnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała, dzień miałby 48 godzin, my dołożylibyśmy sobie zajęć a czasu i tak byłoby za mało:)

      Usuń
  3. nawet to co się lubi potrafi się przesycić :)
    super look

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest długi weekend mam nadzieję, że się zresetujesz i teraz trochę odpoczniesz :)
    Zestaw bardzo fajny i beanie też pasuje! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka i buty super

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika ciekawa i widać, że stworzona dla Ciebie! Mnie najbardziej podobają się buty:-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie. Zdjecia z klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ostatnio takie całe tygodnie,, jakoś nie umiem ogarnąć wszystkiego by mieć idealnie czasu.. Sukienka pięknie leży na Tobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy nie ma czasem weny do napisania czegoś sensownego... Czapa jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo odważna i oryginalna sukienka,ale jak się ma tak obłędną figurę to można nosić wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta tunika/sukienka, zastanawiałam się nad jej kupnem, ale nie byłam pewna jakości, za taką cenę, jak jest pod tym względem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, ja mam bluzkę od AJD i tę tuniko-sukienkę, jakość materiałów jest super, nie mechacą się , nie rozciągają , nie tracą kolorów, chodzę w bluzce już rok i jest w stanie bdb:)

      Usuń
  13. Fajne porównanie do kinder maxi kingów! :)
    Zestaw jak najbardziej na plus, uwielbiam biel! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, prawie tak bardzo jak czerń :)

      Usuń
  14. Fajne te pierwsze dwa zdjecia, takie klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ten zestaw! lubię takie miejskie, nieformalne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miętowa czapka + biała sukienka= podoba mi się:0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara