30 czerwca 2014

Under the palms

Kiedy mój chłopak zobaczył, że tak chce wyjść z domu, chyba po trzykroć zapytał, czy jestem pewna, że chcę tak wyjść, potem jeszcze ze dwa razy upewniał się, czy na pewno jestem pewna, że w tych spodenkach chcę wyjść. Kiedy już wyszliśmy z domu, stwierdził w końcu, że wyglądają jak, z lat siedemdziesiątych, po czym dał im już spokój. W zasadzie same spodenki pewnie by przemilczał, ale jakoś nie mógł zdzierżyć ich w połączeniu z białą koszulą i marynarką.


A ja byłam w 100% pewna, że tak chce wyjść, tak sobie wymyśliłam przełamanie białej koszulowej bluzki i marynarki właśnie spodenkami z hawajskim motywem, całość podkreśliłam kolorowymi dodatkami i przyznam, że ten pomysł był trafiony, jest elegancko i niebanalnie oraz nie zbyt oficjalnie.
Zostawiam Was z tą krótką notką i zdjęciami, jutro będzie do przeczytania więcej, zresztą nie tylko o poczytania, ale to niespodzianka.

PS I klasycznie spieprzone zdjęcia :/  Blogger stale zmienia mi kolory, ale pracuję nad tym :9











18 komentarzy:

  1. a mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spodenki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące połączenie, sama bym na to nie wpadła, trzecie zdjęcie od końca cudowne, wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bym miała takie nogi to by codziennie w takich spodenkach latała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje sandałki i torebka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szorty i torebka! Fajnie zobaczyć u Ciebie taki bardziej kolorowy zestaw :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Zdradzę, że będzie ich więcej w najbliższym czasie:)

      Usuń
  7. Szorty + koszula = super

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to połączenie :-)

    Tu krok po kroku jest, jak zmienić jakość zdjęć :-)
    http://www.juststayclassy.pl/2013/09/blogger-psuje-ci-jakosc-zdjec-zmien-to.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link, ale już ten artykuł czytałam i zmieniłam ustawienia, ma nadzieję, że teraz będzie lepiej:)

      Usuń
  9. w sumie podoba mi się jedno zdjęcia, reszta średnia

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty i sandały mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz nogi... :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara