20 lipca 2014

Konkurs

Hej. Jak zapowiedziałam przed kilkoma dniami, na bogu miał pojawić się konkurs. I słowo ciałem się stało.Jeżeli nie czytaliście na bieżąco postów, polecam wrócić do TEGO










Zasady:

1 Dodajemy bloga do obserwowanych.
2 Dołączmy do fanów na fanepageu na Facebooku - KLIK
3 W komentarzu poniżej odpowiadamy na pytanie -Czym dla Ciebie jest moda? Do odpowiedzi dopisujemy adres e-mail.
4 Konkurst trwa od momentu publikacji posta, do niedzieli 27 lipca 2014 23:59.
5 Zwycięzcą zostanie ta osoba, której odpowiedź najbardziej mi się spodoba.


Nagroda:

Do wygrania pachnąca jeszcze farbą z drukarni książka Karen Karbo "Księga stylu Coco Chanel" , której recenzję znajdziecie TU

Zatem powodzenia!


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie moda przede wszystkim musi być uniwersalna. Nie podążam ślepo do sklepów w poszukiwaniu jakiś modnych sezonowo ciuchów i wydaję przy tym majątek. Lubię gdy coś co noszę np. do trampek idealnie też pasowało do szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie moda jest zabawą. Dzięki niej mogę swobodnie wyrazić siebie. To co kryje mój charakter wyrażam w jakimś stopniu w ubraniach, które zakładam. Cieszę się, że w dzisiejszych czasach mamy dostęp do wszelkiego rodzaju firm, marek i sklepów, dzięki temu moda mnie nie ogranicza, a sprawia, że jestem szczęśliwa. :)
    Pozdrawiam i oczywiście biorę udział w konkursie.
    Mój e-mail: birginsen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda. Moda jest zmienna, kapryśna, ekscentryczna, droga, ciekawa… Tak naprawdę dla każdego moda ma inną definicję. Moda dla mnie to przede wszystkim wyrażanie siebie. Moim zdaniem wcale nie trzeba ubierać się tak jak wszyscy lub tak jak modelki na wybiegach żeby być modnym. Oni tylko wytyczają jakiś trend który i tak za jakiś czas minie, i nadejdzie nowy. Moda to wyczucie stylu i siebie.
    Jeżeli mam zły dzień to mam ochotę pokazać to światu. Wtedy właśnie wybieram długą spódnicę i szarą koszulkę plus kilka złotych dodatków by zakomunikować: Tak, mam zły dzień. Nasze mamy i babcie nie miały takiego wyboru jak my w naszych czasach. Teraz gdy mamy do dyspozycji Internet, ciuchlandy czy galerie handlowe, świat mody stoi dla nas otworem. Każdy ubiera się jak chce i jak czuje. To właśnie dla mnie znaczy być modnym 
    Pozdrawiam ! :)
    alice.says.hello.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda jest dla mnie wyrażeniem siebie - poprzez strój można pokazać kim jestem, co siedzi mi dzisiaj w głowie, jak postrzegam świat, co lubię. Ponad to jest to świetna okazja do obserwacji innych osób, inspiracji, spełniania swoich wizji i pomysłów. Podsumowując jest to coś fajnego, co daje człowiekowi dużo radości i przyjemności.

    jootandka@gmail.com
    jootandka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara