10 lipca 2014

Na szczęście są przyjaciele


Zły dzień, zły wieczór, zły świat i zła ja. Tego dnia nic nie poszło po mojej myśli, niechęć i brak motywacji mieszały się z myślami-mam wszystkiego dosyć, chcę zakopać się pod pościelom i iść spać, a najlepiej umrzeć. Nienawidzę takich dni, wszystko, czego się dotknę, zamienia się w klęskę i stertę gruzu, dlatego na przemian się wściekam i powstrzymuję od płaczu i wcale nie ma to nic wspólnego ze zbliżającym się okresem:/


Wieczór, kiedy mogę w końcu rzucić się na łóżko umrzeć, a przynajmniej mentalne się podobijać wydaje się sam w sobie błogi, w rzeczywistości jest tylko paskudny. Wszystko jest złe, dlatego zasłużyłam na podniebną rozpustę fastfoodowego hot-doga naładowanego tłustymi sosami i jakąś namiastką warzyw, a co mi tam. Jak na ogół nie oglądam telewizji, postanowiłam coś włączyć, oczywiście mimowolnie wybrałam Comedy Central, jedyny kanał, który mogę zdzierżyć, a tam...? Moje sześć ulubionych niesiniejących osób, Monika, Chandler, Ross, Joey, Rachel i Phebie, tak Przyjaciele!

Przyjaciół odkryłam w tamtym roku, kiedy przeżyli na CC swój wielki powrót i mnie zabrało, lekki momentami nawet głupawy humor serialu jest w sam raz na takie dni jak ten, słuchasz dziwnych tekstów Moniki i jeszcze dziwniejszych, głupich odpowiedzi Joeya i od razu całe zło, powoli, powoli wydaje się znikać. W końcu jutro będzie nowy dzień, zdecydowanie lepszy, słońce będzie świeciło mocniej, a ja wstanę w dobrym humorze:) Na szczęście są „Przyjaciele".

PS. Dziś stylizacja misz-masz, zarówno spódnica, top, jak i marynarka są wzorzyste i moim zdaniem razem wyglądają ok, polubiłam łączenie różnych wzorów, jest to dla mnie ciekawą odskocznią od biało-czarnego minimalizmu. Myślę, że dla was też:) Przy takim bogactwie printów oszczędzamy biżuterię, lub całkowicie z niej rezygnujemy, co za dużo to nie zdrowo, chyba że kochamy przepych i czujemy się w nim dobrze.








16 komentarzy:

  1. Takie połączenie jest całkiem ciekawe. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam "Przyjaciół" .
    Fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures, absolutely stunning! Love your skirt!

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączenie printów modne w tym sezonie, tobie wyszlo super. Podoba się nam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw:)
    Ja dzisiaj chcę pod kołdrę, zawiodłam się na "kimś" baaardzo i boli jak cholera.
    A "Przyjaciół" kocham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to niestety jest, że najczęściej "humor" psuja nam inni, zazwyczaj najbliżsi:( Ale głowa do góry, jutro będzie nowy dzień:)

      Usuń
  6. Świetne zestawienie! A raz na jakiś czas fastfood'owe jedzenie jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow awesome mix of prints. Esp. love the top :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. W takie trudne dni dobrze jest się odmóżdżyć i zrelaksować, po prostu przeczekać zły nastrój. :) Co do zestawu, to zupełnie nie w moim stylu, więc nie będę nic więcej mówić, bo mi się niestety nie podoba, choć ogólnie lubię łączyć określone wzory ze sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, nie każdemu się będzie podobać, ale to nic, co do przeczekiwania jestem za, zwłaszcza dlatego, ze teraz raczej nie mam okazji do takiego lenistwa:(

      Usuń
  9. hm intrygujące połączenie, spódnica jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie ;)
    Coś o tym wiem,takie dni odbierają chęć do jakiegokolwiek ruchu

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje do Ciebie ten zestaw :)

    http://byamelia.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/byyAmelia?ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam takie dni, nawet często.. wtedy leżę w łóżku i oglądam tv albo filmy na zalukaj.tv a wieczorami zawsze na Comedy Central Przyjaciele gdzie ustawiam tv aby zgasł i zasypiam przy tym zajebistym w kosmos serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aha
    zapomniałam dopisać ze cudne buty masz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara