28 lipca 2014

Rozwiązanie konkursu

Witam was serdecznie!
Nie wiem, jak u was, ale dla mnie ten tydzień zaczął się wyjątkowo dobrze, tak po prostu, bez żadnego, konkretnego powodu, mam nadzieję, że i wam dopisuje dobry humor:)

Jednej z was na pewno uda mi się go poprawić, ponieważ stanie się szczęśliwą posiadaczką książki Karen Karbo "Księga stylu Coco Chanel", która była nagrodą w konkursie, jaki zakończył się wczoraj.




Wybór zwyciężczyni był trudny, ponieważ wszystkie uczestniczki na zadane pytanie odpowiedziały wyczerpująco i ciekawie, najchętniej wysłałabym książki Wam wszystkim, ale mam tylko jedną, więc musiałam dokonać wyboru.

I teraz  chwila, na którą wszyscy czekali:) Zwyciężczynią w konkursie jest:

tam tam  tam tam (tak to są fanfary)


Gratulacje!

W odpowiedzi JK najbardziej przekonał mnie końcowy argument, że moda jest czymś, co daje człowiekowi radość i przyjemność.  Uważam że jest to bardzo trafne spostrzeżenie. Ze zwyciężczynią oczywiście skontaktuje się mejlowo.

Jeszcze raz gratulacje!
Miłego początku nowego tygodnia i wpadajcie wieczorem po nowy wpis:)


5 komentarzy:

  1. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tydzień zaczął się niesamowicie, same dobre wiadomości, chociaż jest dopiero poniedziałek! A teraz skaczę z radości! I nie mogę się doczekać aż będę mogła przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. CUTE


    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara