22 lipca 2014

Sporty

Dni przelewają mi się przez palce
a może to ja przelewam się przez dni
mieląc godziny między klawiszami szukając tam nie wiadomo czego
czegoś czego nie ma poza światem idei
albo poza moją głową

łapę cię na chwilę mocno
zaciskam dłonie na twoich spojrzeniach
chcąc znaleźć w nich cokolwiek
co by pchnęło mnie dalej
nawet w przepaść




teraz tylko otchłań bezsennych nocy
w których zapadam się
tracąc oddech
 

Takie melancholijno-depresyjno-artystyczne marudzenie mi się ostatnio załącza.Albo jak to rapował Pezet:

Weź mnie za rękę i zaprowadź na krawędź
I stój tam ze mną, aż się zmęczę i spadnę
Prowadź gdzie chcesz jestem gotów na cokolwiek
Możesz mnie mieć więc mnie weź nie martw się o mnie


PS Stylizacja typowo sportowa, tak ukrywam się przed słońcem w przewiewne topy, czapki, okulary, pokazuje nogi, chowam twarz, błądzę po mieście, które dobrze znam.
A już nie długo zajmiemy się poważną modą, stylizacjami które wniosą więcej do życia niż sneakery i napis na bokserce :)

PS2. Przypominam o konkursie, bo cały czas nikt się nie zgłosił, na pewno nie chcecie tej książki? Mnie dwie nie potrzebne :) Zatem - KLIK










25 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę czadowo! ;) Uwielbiam takie stylizacje :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę samą Cropp'ową czapke ale ani razu jeszcze jej nie przyodziałam. Trzeba by w końcu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie. Swietny styl i klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie! :) I jakie masz dłuuugie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę super wszystko ze sobą zgrane . Brawo kochana !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Też w upalne dni chowam się w przewiewne topy. :)
    Pozdrawiam.
    Ps. Ja oczywiście już wzięłam udział w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia :)
    fajnie wyglądasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko jakie Ty masz długie nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra szorty ! :) figurkę Masz idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak widać taki nastrój potrafi zainspirować do napisania czegoś wartościowego

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka jest świetna i jej połączenie z szortami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna bluzka :-) Prosty i wygodny zestaw :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wiersz

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki wszystkim za miłe słowa
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara