25 lipca 2014

Zawsze jesteś krytykowana, to nie znaczy, że jesteś zła.

Internety są złe, internety jednak nie funkcjonują same z siebie, za każdym z nich stoi człowiek, schowany za subtelną mniej lub bardziej maską awatara, zatem ludzie są źli? Przekonani o swej anonimowości w Internecie na pewno. Widziałam ostatnio na stronie Maffafashion screen z wywiadem, w którym zaprzecza ona jakoby, miała problemy z anoreksją.



Pomyślałam sobie no nie, jesteś tu i ówdzie zaokrąglona-jesteś gruba, masz idealną, szczupłą figurę (mówcie o Maff co chcecie, ale figurę ma super) - jesteś anorektyczką, a ja nie to na pewno kiedyś miałaś zaburzenia odżywiania, pojawi się na twoim blogu reklama-się sprzedałaś, malujesz się-jesteś wiecznie zrobioną tapeciarz, nie malujesz się – chodzisz jak fleja i nie dbasz o siebie, przykładów można mnożyć w nieskończoność. Zawsze, powtarzam zawsze, choćbyś byłą chodzącym ideałem znajdzie się ktoś, komu się to nie spodoba i cię skrytykuje. W zasadzie Internety cały czas coś krytykują, z Ty w nich jesteś na tę krytykę narażona 24 h/dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku. Nawet jak jesteś krytykowana cały czas, nie znaczy, że jesteś zła. Po prostu każdy medal ma dwie strony i zawsze znajdzie się ktoś, komu jedna z nich się nie spodoba i na pewno Ci o tym powie/napisze.

I co dalej? A no nic, czy Maff doszłaby do tego, kim jest, gdyby przejmowała się krytyką? Na pewno nie.









21 komentarzy:

  1. Mam rację nie należy się przejmować krytyką, zawsze ktoś taki będzie komu twoje istnienie chociażby na blogu będzie przeszkadzało i postanowi trochę ci uprzykrzyć życie. Dziękuje jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam niedawno (niestety nie pamiętam gdzie dokładnie) wyniki ciekawych badań, według których największymi hejterami w internecie są ludzie ze skłonnościami sadystycznymi - czyli trzeba pamiętać, że ten internetowy jad nie jest odzwierciedleniem sposobu myślenia normalnego, statystycznego człowieka, że czasem najbardziej rzucają się w oczy komentarzy tych, którzy czerpią przyjemność z ranienia innych i że to tak naprawdę tylko pewien procent społeczeństwa. Poza tym, krytyka bywa różna, niektórzy potrafią zwrócić uwagę na faktyczny błąd i tym pomóc w dalszym rozwoju, a inni - na co zresztą zwróciłaś we wpisie uwagę - zawsze znajdą powód do krytyki (raczej: krytykanctwa). Także, nie ma się co poddawać krytyce, lepiej skupić się na tym, co ma się do zrobienia :)
    PS Fajne są te złote paski u butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to gdzieś czytałam, według mnie tonie jest normalne,mi nie sprawiałoby hejtowanie innych, bo krytyka,oczywiście konstruktywna, jak najbardziej jest ok
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Maff nie lubię, ale jej figurę podziwiam. Naprawdę piękna, szczupła sylwetka. Ludzie będą krytykować z zazdrości - ktoś ma lepszą figurę, ktoś lepiej wygląda bez makijażu, ktoś potrafi zrobić sobie ładny makijaż, ktoś ma lepszy styl.. jak sobie z tym radzić? Nijak, nie przejmować się i dalej robić swoje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ma taka figure to można chodzic w cropp topach. Jednak jest wiele dzirwczyn ktore nawet nie pomysla o zalozeniu ich, gdzie tu inspiracja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mówię, że jest to moda dla wszystkich, w zasadzie większość stylizacji niewielkiej liczbie osób przypadnie do gustu. To jest blog, gdzie po prostu pokazuję mój styl,jak ktoś się zainspiruje to ok, że nie wszyscy to normalne
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Jeszcze nie ma takiej osoby, ktora by wszystkim dogodzila ;) ale nie warto sie tym przejmowac ;p
    Aaa gdzie kupilas spodnie? Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie dostałam jakiś czas temu, firma nieznana:( ale widziałam kiedyś podobne w New Yorerze

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie krytyką nie warto się przejmować. Powinna ona Nas jeszcze mocniej motywować do działania. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana masz całkowitą rację! Gdybyśmy w kółko przejmowali się co ktoś powie na nasz temat do dawno wpadlibyśmy w depresję :-) Niektórzy uwielbiają w kółko krytykować....widocznie ich życie jest smutne i mało ciekawe! Co do Twojej stylizacji to wyjątkowo mi się podoba:-) Bardzo fajne są te podziurawione spodnie zestawione ze szpilkami, a do tego ten top - jest super :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To racja, zawsze się znajdzie ktoś nieprzychylny i nie omieszka nam o tym zakomunikować, grunt to się nie przejmować, a robić swoje ;) ps. świetny zestaw! wyglądasz rewelacyjnie!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak, masz zupełną rację. Hejterzy byli od zawsze i nie ma co się nimi przejmować :)
    Stylizacja rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, ważne jest to, co sami o sobie myślimy. Jeżeli ktoś mówi, że jesteś zła, a Ty tak nie uwarzasz, to należy olać słowa ludzi, którzy tak sądzą.

    P.s. fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to nie świat jest zły / to ludzie są źli ... tak nieco w temacie

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja, we wszystkim co piszesz masz racje

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie hejty śmieszą. Jeżeli popatrzymy na język jakim są pisane to hejterom brakuje podstawowych zasad kultury; nie mówiąc już o pisowni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara