17 listopada 2014

We want's rock you

Do tej pory za każdym razem, kiedy z nadejściem jesieni sklepowe witryny opanowywały ciepłe beże brązy i bordo, znudzona myślałam znowu"?. Nie podobała mi się ta zachowawczość, pastele na wiosnę, bordo na jesień i tak rok w rok. Jednak tej jesieni, spojrzałam na bordo inaczej, zupełnie jakbym w nielubianym koledze z klasy nagle dojrzała to coś. Bordo to idealny kolor na jesień, ciepły i zarazem mocny, cudownie współgra z czernią. Poszukuję swetra lub trenczu w takim kolorze, jednak jak na razie jeszcze nie spotkałam tego idealnego, ale spotkałam coś innego... Podczas wizyty w secondhandzie wyszperałam niemal zupełnie nową sukienkę w tym kolorze, prosty, luźny krój przed kostkę i metka Hm uśmiechnęły się do mnie zalotnie i tak zaczął się mój tegoroczny romans z bordo.

Dzisiejsza stylizacja utrzymuje się w rockowym klimacie, maksi połączyłam z ciepłą kurtką i botkami, jako dodatki naszyjnik i sunny. Całość idealna na ciepłe dni i to jedyny minus tego zestawu, sukienka jest uszyta z bawełny, która w chłodne dni, za bardzo nikogo nie ogrzeje:(














17 komentarzy:

  1. ZDJĘCIA SĄ TOTALNIE GENIALNE.... TEN KLIMAT!!


    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, ja w bordo nie wyglądam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdjęcia! Zestaw genialny! kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. This dark plum color is one of my favorites! Great edgy look.

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, a u Ciebie klimatycznie, jak zawsze :) świetny zestaw! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow you look stunning. I love the dress and the cool way you styled it :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia rewelacyjne, naprawdę! :)
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ci w tej sukience, zdjecia wyszły niebanalnie

    obserwuję i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia bardzo klimatyczne.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. you rock!
    such a perfect look!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, uwielbiam bordo :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie
    zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara