21 listopada 2014

WZOROWA DZIEWCZYNA

Printy zaczęły rozgaszczać się wśród trendów już w sezonie letnim, inspiracje nimi zapisywałam w notesie około dwa miesiące, nie mogłam się zebrać do  zrobienia zdjęć, ponieważ nie miałam jeszcze gotowego projektu scenografii. Pomysł na nie zrodził się mimowolnie, wyjęłam trochę materiałów i sztuk tła i jakoś poszło. Efekt końcowy, oceńcie same, ja jestem zadowolona:)

Stylizacje są utrzymane w typowo letnim klimacie, postawiłam podczas tej sesji na kolor, jest wyraźny i rzuca się w oczy, dzieje się dużo, jest energetycznie i eklektycznie. Połączyłam ze sobą tylko wzorzyste ubrania, nie jest to najłatwiejsze zadanie, ale trochę wyczucia i fantazji i można stworzyć fajne zestawy.

















./;




16 komentarzy:

  1. This post amazing, thanks for sharing.!!! Please visit my blog: Obat Kolitis Ulseratif

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszulka w pepitkę jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa ostatnie tła spoko:) tez kiedyś tak kombinowałm:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy prawie mnie zadowolił....prawie, a na pewno wiem już jak osiągnąć następnym razem jeszcze lepszy efekt :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Amazing looks dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czarna sukieneczka jest fajna, skąd ona?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello,

    Oh, nice ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara