11 stycznia 2015

Zima zła

Z zimą można walczyć na wiele sposobów. Można zabarykadować się w domu, chodzić z kubkiem ciepłego napoju, opatentować podgrzewane buty lub zainwestować w odpowiednią odzież. Sama nie przywiązywałam wagi do materiałów, z których kupowałam ubrania, dopóki nie dorobiłam się pierwszego swetra z dobrej jakości bawełny. Nawiasem mówiąc, jest to ten, który widzicie na zdjęciach poniżej. Sweter jest bardzo, bardzo ciepły, w połączeniu z ciepłym kożuchem daje idealny set na mroźne dni. Ja spacerowałam w nim ubrana po mieście przy temperaturze -3 i było mi cieplutko (a jestem zmarzluchem), mimo że nie zapinałam kożucha. Całość w klimatach beżu, karmelu i brązu, przecinana czernią, jako kontrapunkt kolorowa kopertówka.













7 komentarzy:

  1. <3333 stunning!
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem zmarzluchem :)
    Kożuch jest cudny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post dear! I love your blog <3
    I am following now and you can also follow me please :)))
    Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik z pereł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara