23 stycznia 2016

Dizajn - my home- biurko

Dziś uchylę przed wami odrobinę rąbka tajemnicy, jakim jest moje mieszkanie, a dokładnie jego część, która jest w moim życiu bardzo ważna i nie ma możliwości, bym funkcjonowała w miejscu, gdzie nie ma na to przeznaczonej przestrzeni.

Mowa o biurku jest ono dla mnie bardzo istotne, gdyż służy mi do pracy oraz m.in. pisania bloga. Musi być dosyć duże, bo lubię przestrzeń, a po drugie, często jest ono zmuszone pomieścić całą masę papierów, notatek, gazety, książki, przybory do pisania no i oczywiście filiżankę kawy, a nawet kilka. Kiedy wpadnę w szał twórczy, moje biurko można opisać jednym słowem – zupełny chaos, jednak ja, jak na prawdziwego geniusza przystało – ten chaos ogarniam, no dobra, czasem zajmuje mi to kilka minut, ale nie mówcie nikomu :)

Moje biurko jest białe i minimalistyczne, z jednej strony wyposażone w czarne, metalowe nogi. Pod biurkiem znajduje się biała skrzynka, która pełni funkcję półki na drukarkę oraz szuflady na moją kolekcję magazynów i inne niezbędne do życia rzeczy (czytaj mały worek bez dna, w którym czasem można znaleźć wszystko).

Na biurku mam szklane pojemniki, które są moimi przybornikiem na potrzebne akcesoria, resztę rzeczy skrywa pudełko ozdobione gazecianym nadrukiem. Istotnym elementem są też głośniki. Nad biurkiem zegarek (który nie działa, jednak ładnie wygląda, no a poza tym szczęśliwi czasu nie liczą), lampkę na klipsie i obraz, który służy mi trochę też za tablicę, na której przechowuje ważna notki. Obrazu nie mogę skończyć malować od pół roku, zatem postanowiłam, że jak powieszę go na widoku, szybciej się za to zabiorę.
 
Krzesło jest równie ważne, jak biurko, zwłaszcza wtedy, kiedy przy komputerze spędza się po kilka, a nawet kilkanaście godzin dziennie, jak to ma miejsce w moim przypadku. Moje krzesło ma stalowy stelaż oraz szare obicie i jest bardzo wygodne, zresztą nawet cały czas można je kupić w Ikei.















4 komentarze:

  1. czy to na pewno wygodne krzesło do pracy przy biurku? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesło wygodne, a organizacja- tak wygląda jak jest posprzątane :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara