Obecnie moda coraz chętniej sięga po charakterystyczne oraz
dojrzałe piękno, kobiety, które mają więcej niż 20 lat, pojawiły się m.in. w
wiosennej kampanii włoskiego domu Dolce&Gabbana oraz ostatnio na zdjęciach
rodzimej marki, Bohoboco, gdzie w
wizerunkowej sesji zdjęciowej wzięły udział Magda Jasek i Helena Norowicz.
Zdjęcia są fantastyczne, pełne finezji i subtelności, bo przecież pięknym jest
się, nie tylko mając 20 czy 30 lat, piękno nie ma metryki, ponieważ bierze się
ono z głębi ludzkiej duszy, a ta starzeje się, tak jak chce, nie zawsze zgodnie
z metryką.
Myślę, że jest to bardzo ważny krok, mody, która wciąż jest
uważana za powierzchowną branżę, który pomoże wielu kobietom na zaakceptowanie
siebie w każdym wieku. Mam jedynie nadzieje, że to początek jakiś przemian, a
nie jak to z modą często bywa tylko chwilowy trend. A pyzatym chyba wszyscy
mamy już dosyć wyretuszowanych twarzy skalanych przez Photoshop, perfekcyjna
uroda nie istnieje, a nawet jak jest nudna, już jej dziękujemy.
Cześć ))
OdpowiedzUsuńna ogół piękny zamysł ))
babcię czas odprawić do sanatorium
do modnych dziadków, żeby zabawiały się ))
Świetnia kampania!
OdpowiedzUsuń