photo moda_zps80a088f8.jpg  photo art_zps34be7ee8.jpg  photo bookkopia_zps859ae36a.jpg  photo Beznazwy1kopia_zps00c4458c.jpg  photo tekstykopia_zpsd32a1574.jpg  photo dom_zps47b17e93.jpg  photo lifestyle_zpsb46220d1.jpg  photo bkopia_zpsd98d996f.jpg  photo Beznbsptytu1420ukopia_zps2bc89d34.jpg

 

05 kwietnia 2015

Bohoboco, kampania wiosna- lato 2015, czyli piękno nie ma wieku





Obecnie moda coraz chętniej sięga po charakterystyczne oraz dojrzałe piękno, kobiety, które mają więcej niż 20 lat, pojawiły się m.in. w wiosennej kampanii włoskiego domu Dolce&Gabbana oraz ostatnio na zdjęciach rodzimej marki, Bohoboco, gdzie w wizerunkowej sesji zdjęciowej wzięły udział Magda Jasek i Helena Norowicz. Zdjęcia są fantastyczne, pełne finezji i subtelności, bo przecież pięknym jest się, nie tylko mając 20 czy 30 lat, piękno nie ma metryki, ponieważ bierze się ono z głębi ludzkiej duszy, a ta starzeje się, tak jak chce, nie zawsze zgodnie z metryką.


Myślę, że jest to bardzo ważny krok, mody, która wciąż jest uważana za powierzchowną branżę, który pomoże wielu kobietom na zaakceptowanie siebie w każdym wieku. Mam jedynie nadzieje, że to początek jakiś przemian, a nie jak to z modą często bywa tylko chwilowy trend. A pyzatym chyba wszyscy mamy już dosyć wyretuszowanych twarzy skalanych przez Photoshop, perfekcyjna uroda nie istnieje, a nawet jak jest nudna, już jej dziękujemy.





2 komentarze:

  1. Cześć ))
    na ogół piękny zamysł ))
    babcię czas odprawić do sanatorium
    do modnych dziadków, żeby zabawiały się ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara