photo moda_zps80a088f8.jpg  photo art_zps34be7ee8.jpg  photo bookkopia_zps859ae36a.jpg  photo Beznazwy1kopia_zps00c4458c.jpg  photo tekstykopia_zpsd32a1574.jpg  photo dom_zps47b17e93.jpg  photo lifestyle_zpsb46220d1.jpg  photo bkopia_zpsd98d996f.jpg  photo Beznbsptytu1420ukopia_zps2bc89d34.jpg

 

05 lutego 2014

check fabric in the winter



Pepitka- nazywana kurzą stopką, do mody wprowadziła ją Coco Chanel, od tego momentu jest stale obecna w modzie, dziś uznaje się ją za absolutną klasykę, pojawiła się w kolekcjach na sezon wiosna-lato 2014 m.in u Diora i Velantino, jednak coraz częściej można ją zobaczyć na ulicach. Uważam że będzie to jeden z silniejszych trendów nadchodzącej wiosny.

Jako wzór bardzo mi się podoba, jednak niezbyt lubię ją na klasycznych ubraniach zestawionych w mega szykowne zestawy. Znacznie bardziej przemawia do mnie przełamanie tego tradycyjnego printu nie typowym fasonem lub wyrafinowanymi dodatkami. Dlatego u mnie zamieszkała na bluzce o prostym kroju, zbliżonym do t-shirta, zestawiłam ją z rozkloszowaną spódnicą ze skóry i dodatkami utrzymanymi w złocie i czerni. Całość przełamuje jedynie mała, kolorowa kopertówka. 
Zapraszam na zdjęcia, w pięknej zimowej scenerii, niemal o zachodzie słońca.

















20 komentarzy:

  1. Kurcze jak ty wytrzymałaś na tej sesji bez kurtki! :) podziwiam! Fajnie wyglądasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było zimno, temperatura na plusie, więc żaden hardcore:)

      Usuń
  2. Pepitka w takim wydaniu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pepitkę i cieszę się, że wraca do mody. Ale Ty na siebie uważaj, bo się przeziębisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. było naprawdę ciepło, pamiętam dużo zimniejszych sesji, oj dużo:/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. brrr zimno az mi sie robi ;)
    ale musze powiedziec ze rzeczywiscie ladnie wszystko zestawilas, bo ogolnie pepitka w wielu zestawach mi sie nie podoba.

    dodaje do obserwowanych,
    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, tylko czy nie za zimno ? :)
    Pozdrawiam,
    radlewski.com
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka ! Bardzo lubię pepitkę :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaprawdę powiadam wam, nie było zimno, cały dzień świeciło słonko, temperatura kilka kresek na plusie a ja załamałam się niemal na sam zachód:)
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  9. great look! the pied de poule it's amazing!

    Eva e Valentina

    WalkOnTheShinySide.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzielna ;)) bardzo fajny zestaw :) buty mam podobne..i muszę przyznać, że je uwielbiam :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te też! są obłędne, wygodne i wyglądają ekstra:)
      pozdrawiam:*

      Usuń
  11. Pięknie ci w tym zestawie - super zdjęcia!

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara