photo moda_zps80a088f8.jpg  photo art_zps34be7ee8.jpg  photo bookkopia_zps859ae36a.jpg  photo Beznazwy1kopia_zps00c4458c.jpg  photo tekstykopia_zpsd32a1574.jpg  photo dom_zps47b17e93.jpg  photo lifestyle_zpsb46220d1.jpg  photo bkopia_zpsd98d996f.jpg  photo Beznbsptytu1420ukopia_zps2bc89d34.jpg

 

09 kwietnia 2014

Spódnica na 11 sposobów - nr 7 - grunge


Pamiętam jak robiłam przerwę od blogowania. Pewnego dnia powiedziałam do Em - Chce zmienić bloga. - Jak? - Przede wszystkim, żeby zdjęcia były ekstra, ciekawe miejsca i sesje, no i żeby technicznie były bardzo dobre, dobra ostrość i odpowiednie światło. - On na to - To kup sobie lustrzankę. Kupiłam. Szukam fajnych plenerów na zdjęcia, poprawiam je czasem dwa razy, bo nie do końca mnie zadowalają. Potem godziny obrabiania, przycinania, itd i co? Wgrywam zdjęcia na bloga i odchodzę od zmysłów. Czasami der B. jest  łaskawy i spieprzy jedno zdjęcie na 9, ok jakoś to przeboleję, jednak jeżeli 1 zdjęcie na 9 wygląda tak jak bym chciała to krew mnie zalewa:( :/
Jak miało to miejsce wczoraj. Zdjęcia mają zupełnie inne kolory, fatalna ostrość, po prostu szkoda słów.



Czy Wy też macie takie problemy u siebie? Jeżeli tak, to jak sobie z nimi radzicie? Od razu powiem, ze juz od ponad miesiąca, jak nie dłużej nie mogę dodać zdjęć przez url.
Słowem, drogie blogerki, drodzy blogerzy POMOCY !

Spódnica, tym razem w odsłonie grunge. Miałam dylemat, czy na pewno uda mi się ją zinterpretować w ten sposób, jednak ten styl jest mi bliski i stwierdziłam, że powinien się pojawić. Postawiłam na kraciastą koszulę, martensy i top który sama pocięłam i pospinałam agrafkami, nie do końca wyszedł jak chciałam, ale następna wersja będzie lepsza:)
Sesja podczas załamania się dnia, przeszła płynnie w sesję nocą:)













17 komentarzy:

  1. fajny pomysl na sesje :)) odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie ta spódnica tu nie pasuje, inne stylizacje są z nią znacznie lepsze
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda spódnica z tą przewiązaną koszulą w pasie i do tego buty, top i biżuteria super!
    Miejsce na sesję idealne!
    Co do zdjęć, to nie wiem w jakim formacie dodajesz, bo ja zauważyłam, że odkąd dodaję w png jest trochę lepiej,

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, spróbuję, ponieważ ja dodaję albo w jpg, albo w rav
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka z agrafkami jest czadowa, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. udało ci się idealnie ten grunge :)
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. brawo za odwagę kochana, bardzo fajny look :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się przełamanie całości koszulą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebiście , że tak brzydko powiem :P <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzydko? ja używam tego sowa, jak coś mi się bardzo podoba, zatem odbieram jako komplement
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Mi też blogger psuje jakość zdjęć :/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! super stylizacje! , świetne notki i naprawdę fajne zdjecia :-) bede wpadać częściej!
    Obserwuję i zapraszam do siebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy klimat zdjęć, agrafki przy bluzce czad

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara