Nowy rok to już tradycyjnie wysyp sesji wizerunkowych domów
mody, tych bardzo znanych i mniej, zupełnie jakby wyrastały one na szampanie.. Dziś chcę wam przedstawić dwie sesje wizerunkowe,
które reprezentują zupełnie inne kierunki w przedstawianiu mody, czyli fotografie, które bardziej skłaniają się ku sztuce i te, tworzone na potrzeby kultury popularnej i zaspokojenie niewyrobionego gustu mas. Jako niespodzianka niezwykła
kampania, która jest kolejnym dowodem na to, że szykuje się przełom w branży
fashion. Zatem zapraszam.
Philip Plein ss 2015 – zdjęcia do kampanii reklamowej robił kontrowersyjny
Steven Klein, jednak tym razem jest grzecznie i artystycznie. Fotografie
przedstawiają ubrania z najnowszej kolekcji, a modelki w nie ubrane „wypełnione
są” grafikami przestawiającymi rafę koralową. Do obróbki użyto efektów
3d, a efekt jest powalający. Jest to jedna z oryginalniejszych i
ciekawszych sesji wizerunkowych, jakie miałam okazję widzieć.
Balmain Mens ss 2015 - marka już od kilku lat zaprasza do swoich kampanii gwiazdy, w tym roku kolekcję męską reklamuje Kane West, oczywiście ze swoją żoną Kim u boku, ale zdziwiłoby mnie, gdyby pojawił się gdzieś sam, bo małżeństwo zmieniło się w bezosobowego blopa.
Wracając do zdjęć, do mnie nie przemawiają, nie mają tego czegoś, a ze
wszystkich ujęć ciska banałem i to w amerykańskim, komercyjnym stylu, a
przecież to francuski dom mody.
Dolce&Gabbana ss 2014- jeżeli pamiętacie zeszłoroczną kampanię, to klimat tej jest podobny, projektanci kochają wszystko, co włoskie, elementy włoskiej kultury i tradycji pojawiają się
w sesjach wizerunkowych domu mody od lat. Tym razem jednak na zdjęciach
oprócz przystojnych modeli ubranych w stroje torreadorów i pięknych
modelek pojawiły się też starsze panie. Są zmarszczki i nieidealne ciała
naznaczone czasem, czyli wszystko to, czego w branży unikano przez
lata, a co jest po prostu piękne. Moda, zarezerwowana tylko dla
szczupłych i młodych powoli się zmienia, pojawiają się coraz częściej
modelki sizeplus i ageplus, a nie idealność staje się zaletą, w końcu!
Najbardziej podoba mi się pomysł na kampanię reklamową Dolce&Gabbana. W końcu projektanci zauważyli piękno w kulturze a co jest powiązane z kobietami tworzącymi ją. Włochy od lat kojarzą mi się z Mamkami, babciami i mnóstwem wrzeszczących wokół nich bambino. Kim Kardashian West przejadła mi się, jest jej pełno wszędzie. Zresztą nie należy ona do osób która jest godna naśladowania i inspiracji.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny post i blog
Pozdrawiam serdecznie
Zocha
Z tym porównaniem to trafiłaś, mnie też Włochy dokładnie tak się kojarzą
UsuńJa jestem zachwycona- wszystkie kampanie piekne
OdpowiedzUsuń♥
Pierwsza kampania jest fantastyczna, trzecia - świetny pomysł i bardzo dobra realizacja, a druga ocieka kiczem i fotoshopem do granic możliwości.
OdpowiedzUsuńpozdrawiam:)
cóż... zgadzam się z tym, że się ze mną zgadzasz:)
Usuńd&g jednak najbardziej utrwala się w pamieci i prezentuje się przeciekawie
OdpowiedzUsuńafter I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know
OdpowiedzUsuńsuccess
Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah
OdpowiedzUsuńThis is a good article, I will refer to
many thanks:-)
Cara mengobati kencing nanah pada pria secara alami