11 marca 2015

Lato, słońce, radość – przegląd kampanii reklamowych



Lato by Mohito

Mohito podobnie jak kiedyś Reserved stawia na światowy poziom, w najnowszej sesji wizerunkowej marki, do zdjęć pozowała Michaela Kocianova, którą mogliście widzieć w kampanii np. Vivienne Westwood, za obiektywem po raz drugi stanął Marcin Tyszka, kadry bazują na słonecznej żółci i granacie, kolorach, które kojarzą się z latem i beztroską, te same są mocno obecne w kolekcji na sezon wiosna lata, ponadto biel, czarna siatka i kolorowe abstrakcyjne wzory, które zamieszkały na spódnicach, spódnicach i krótkich topach. Mohito stawia na zdecydowaną i pewną siebie kobiecość w łączącą w sobie elegancje i seksowność.







Młodość, radość, energia - Diesel

Marka znana z kolei z szokujących kampanii reklamowych, którą już nie raz oburzyła opinię publiczną, tym razem stawia na młodość, radość, i energię, zwracać uwagę może jedynie Winnie Harlow, czarnoskóra modelka z bielactwem, która zrobiła z niego atut, ale to jest ogromną zaletą tej kampanii, po raz kolejny zwracam uwagę, że moda zarezerwowana tylko dla młodych i pięknych otwiera się dla całej reszty ludzi, nie tylko mniej urodziwych, czy starszych, ale i chorych. Modele prezentują m.in. dżinsowe i zamszowe kurtki o kroju ramoneski i bokserki, spodnie i bieliznę z denimu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara