Lato by Mohito
Mohito podobnie
jak kiedyś Reserved stawia na światowy poziom, w najnowszej sesji wizerunkowej
marki, do zdjęć pozowała Michaela Kocianova,
którą mogliście widzieć w kampanii np. Vivienne Westwood, za obiektywem po raz drugi
stanął Marcin Tyszka, kadry bazują na słonecznej żółci i granacie, kolorach,
które kojarzą się z latem i beztroską, te same są mocno obecne w kolekcji na sezon
wiosna lata, ponadto biel, czarna siatka i kolorowe abstrakcyjne wzory, które
zamieszkały na spódnicach, spódnicach i krótkich topach. Mohito stawia na zdecydowaną i pewną siebie
kobiecość w łączącą w sobie elegancje i seksowność.
Młodość, radość, energia - Diesel
Marka znana z kolei z szokujących kampanii
reklamowych, którą już nie raz oburzyła opinię publiczną, tym razem stawia na
młodość, radość, i energię, zwracać uwagę może jedynie Winnie Harlow, czarnoskóra modelka z
bielactwem, która zrobiła z niego atut, ale to jest ogromną zaletą tej
kampanii, po raz kolejny zwracam uwagę, że moda zarezerwowana tylko dla młodych
i pięknych otwiera się dla całej reszty ludzi, nie tylko mniej urodziwych, czy
starszych, ale i chorych. Modele prezentują m.in. dżinsowe i zamszowe kurtki o
kroju ramoneski i bokserki, spodnie i bieliznę z denimu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara