29 marca 2014

Kiedy Małgosia poznała Mistrza - Harper's Bazaar

Dzisiaj chciałam wam polecić do przeczytania artykuł z marcowego numeru Harper's Bazzar - "Kiedy Małgosia poznała Mistrza", w którym przeczytacie wspomnienia Małgosi Beli z pierwszego spotkania z Richardem Avedonem, legendą Harper's Bazaar. Z retrospekcji modelki wyłania się wielki pasjonat, człowiek z niezwykłą charyzmą i energią, bezpretensjonalny i wielki artysta oraz obraz wspaniałej przyjaźni. Wiem, że już wyszedł nowy numer miesięcznika na kwiecień, jednak wierzę, że znajdziecie chwilę, by zapoznać się z tekstem.

Harper's Bazaar Polska
nr 03(12) marzec 2014


Fragment:


Podziwiałam jego zaangażowanie, to, że robiąc zdjęcia podskakiwał, że po tylu latach fotografowania nie było w nim śladu zmęczenia, zblazowania, że jego miłość do fotografii przejawiała się w każdym geście, w każdej opowieści, w każdym komentarzu. Zresztą nie tylko miłość do fotografii. Ten człowiek kochał życie, interesował się wszystkim, co go otaczało, sztuką, muzyką, ale też tym, co zjemy na obiad, no i co będzie na deser. To był początek wielkiej przyjaźni, trwającej niestety tylko pięć lat.



Warto też miec ten nr HB z innnych powodów:) Po pierwsze pełny przwegląd wiosennych trendów. Dwa ciekawe wywiady, redaktorzy rozmawiali z Anne Applebaum i Javierem Mariasem, w więc wspaniali pisarze na widelcu.No i wisienka na torcie, czyli fantastyczna sesja - Wybór Carine, wiosenne trendy według Carine Roitfield, w obiektywie Karla Lagerfelda. To tak w wielkim skrócie.

Tymczasem umykam, życzę wam kochani pięknego i słonecznego weekendu! Widzimy się w poniedziałek, z nowym postem :*


15 komentarzy:

  1. warte przeczytania pewnie się skusze i kupie gazete :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko się pośpiesz, bo już wyszedł kolejny nr, jednak na pewno jeszcze znajdziesz, a warto kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Artykuł jest bardzo dobry, w słowach Małgosi Avedon jest cały czas żywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale to ujęłaś/ująłeś

      Usuń
  4. Niestety nie kupuję żadnych czasopism, bo zwyczajnie szkoda mi pieniędzy. Mimo wszystko to jest bardzo fajny pomysł na posty, żeby polecać coś ciekawego z prasy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a ja czytam Harpers Bazaar, Fashion Magazine i Wysokie i wszystkie uwielbiam, inspirują mnie

      Usuń
  5. Dzięki za polecenie :) Na pewno spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak się zastanawiałam czy kupić to wydanie..i nie kupiłam w końcu;/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj żałuj, nr z marca jest na prawdę dobry
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara