photo moda_zps80a088f8.jpg  photo art_zps34be7ee8.jpg  photo bookkopia_zps859ae36a.jpg  photo Beznazwy1kopia_zps00c4458c.jpg  photo tekstykopia_zpsd32a1574.jpg  photo dom_zps47b17e93.jpg  photo lifestyle_zpsb46220d1.jpg  photo bkopia_zpsd98d996f.jpg  photo Beznbsptytu1420ukopia_zps2bc89d34.jpg

 

26 maja 2014

Kampania Reserved YFL – wiosna/lato 2014


Reserved, nasza rodzima sieciówka ma na swoim koncie kolejną świetną sesję wizerunkową, możecie nie pamiętać, ale w poprzednim sezonie, kolekcje jesienno-zimowe prezentowała gwiazda modelingu, Freja Beha Erichsen, a zdjęcia robione były w pięknych szkockich plenerach. Ta sesja też miała miejsce za granicą, dokładnie w gorącej Brazylii, na zdjęciach możemy podziwiać piękne plaże i ulice tego gorącego kraju. Zarząd marki stawia na młodość, energię i świeżość, a do współpracy zostali zaproszeni Alexandra Tikerpuu i Luca Bombana.


Urabn Tribe i Highway 66

To nazwy dwóch linii odzieży kobiecej i męskiej, Reserved stawia na dziewczyny wyluzowane i otwarte, które nie traktują mody do końca poważnie, a bardziej lubią się nią bawić, krótkie topy, luźne spodnie, kraciaste koszule, czapki, kapelusze trampki – to wszystko znajdziecie w kolekcjach Reserved, pierwsza zasada- ma być wygodnie. Highway 66 – nazwa linii męskiej nawiązuje do klimatów słynnej Road 66, pokazuje młodego chłopaka, buntownika, takiego dzisiejszego Jamesa' Deana, w spranych spodniach i z nierozłączną dżinsową kataną. Wśród ubrań dla panów królują dresy, zarówno bluzy, jak i spodnie, gładkie i nadrukowane, nosimy je w różnych oryginalnych i nie do końca typowych połączeniach. Kolekcja męska jest również pełna fantastycznych dodatków, które ja u mężczyzn uwielbiam, czyli czapki z daszkiem, skórzane bransoletki, paski i świetne buty.


Uliczne klimaty

Właśnie tak najprościej określić kampanie Reserved, zdjęcia to plaże i ulice, z graffiti w tle, czyli wszystko to, co ja uwielbiam, plus do tego masa fantastycznych, niezobowiązujących ubrań. Reserved lubię, jednak bez przesady, w ich sklepach można znaleźć zawsze coś fajnego, jednak ta kolekcja wyjątkowo mi się spodobała, a zachwytów nad tą kampanią wam już oszczędzę, według mnie jest po prostu genialna i uważam, że będzie to jednak z najlepszych kampanii wśród polskich marek w tym roku. I najważniejsze, burzy stereotyp, że my Polacy ciągle jesteśmy w tyle, nic podobnego! Tworzymy modę na światowym poziomie i nie mamy się czego wstydzić!













21 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alexandra jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi bardziej podobała się kampania, o której wspomniałaś z Freją, bardziej wpasowała się w mój gust, ta też jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę zdecydowanie tą, tamta tez była fajna, ale ta to moje klimaty:)

      Usuń
  4. super ta kampania :) nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pics and collection!!!
    Kisssss

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, absolutnie nie jestesmy w tyle!: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polskie sklepy, ubrania i blogi dorównują, a nawet niekiedy przewyższają te zagraniczne
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Rzeczywiście świetna kampania. Ja lubię ciuchy z Reserved. Znacznie bardziej niż np. te z H&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to różnie bywa, chociaż rzeczywiście reserved z kolekcji na kolekcję ma coraz fajniejsze ubrania

      Usuń
  8. O proszę, nawet nie wiedziałam, że Reserved to polska firma

    OdpowiedzUsuń
  9. polska, cropp, hause, top secret i mohito też są polskimi sklepami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z szokowana i zawstydzona! Nie wiedziałam, że reserved jest polską sieciówką!!!! Zwłaszcza, że lubię tam zaglądać!!! Ahhh ja nie dobra!!!:):) O tej kampanii już pisałam w marcu i jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocieszę Cię, że wiele osób tego nie wie:) O tak bo ona już dawno temu miała swoją premierę, a mi się dopiero teraz złożyło:) Zgadzam się w 100%, że jest przecudowna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem specyficzna i zawsze zwracam uwagę [ w każdej kampanii] na zdjęcia ... zachwycam się, kopiuję w wyobraźni, próbuję naśladować itd. ... tym razem również jest zachwyt, a jak! =]

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też i przyznam, że bardzo lubię specyfikę, tego jak fotografuje się modę, jednak ta kampania ma to, co naprawdę zapada mi w pamięć

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Luce, ależ on ma ciało :0

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. :) Bluza z pierwszego zdjęcia najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara