18 sierpnia 2013

Looking to the sunset

Kiedy miasto powoli roztacza przede mną swoje ulice, słońce zamyka mi oczy, podnoszę dłonie ku niebu, zbierając siłę, do niekończącej się drogi. Zaglądam w te wszystkie miejsca, które większość z was omija, kiedyś na pewno zapłacę za tę nieposkromioną ciekawość.
Jak mam opisać chodniki od spodu, czy trzecią stronę liście, kiedy odpadam, ku zapomnieniu, z dala od rzeczywistości zapadam się, w bajki we własnej głowie, w to co nigdy się nie stało.

Ten zestaw ostatnio jest moim numer jeden, noszę go bardzo często i czuję się w nim jeszcze lepiej, zostawiam was z dwoma kawałkami, które kojarzą mi się z beztroską i zdjęciami:)

eldo
rotary


P8170017



P8170019

P8170020

P8170030

P8170031

P8170034

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz genialnie, w miejskim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, super koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moro ciuszka bym Ci chętnie podwędziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz:D jasne, że obserwuję:) dzięki za propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyglądasz !
    zakochałam się w Twojej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kurna kusi i mnie ten moro wzorek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się całokształt. Zauroczył mnie też na tyle, że nawet nie chcę skupiać się na szczegółach, które podobają mi się najbardziej. W całości współgrają najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.
Spam jest notorycznie ignoruje
Kara